Tak de sape faham ape yang aku rase.I want to celebrate their birthday together.But malangnyaa , masing masing dah ade plan sendiri.Aku tak tau lah berapa juta kali aku nak psot benda yang same kan , tapi aku sedih sangat.I hope I can make my ♥ happy on their birthday , tapi d'org nak sambut dengan orang lain.And yang aku nampak setakat ni lah kan , d'org tak de inisiatif pun nak celebrate dengan aku.Yang sorang ni busy nak celebrate dengan group members dye.Well baru nak masuk 13 kan , so aku tak boleh lah nak blame dye for having fun on her first teenage birthday.I've tried my best to persuade her for celebrating her birthday with me.But since dye tak nak , aku tak boleh nak buat ape lah kan ? Cause she insist nak celebrate dengan MKK jugak.Haih so sad.Being a sisters doesn't mean yang dye kena celebrate dengan kau Alyaa , fikir lah sikit.Alahai lembab lah kau ni.But what about us as her family ? Dye dah lah nak buat sleepover party at our house.Okay tu tak pe lah lagi , but it will be on 9th of October.Come on lah , you know right usually tepat pukul 12 malam k'org akan serbu bilik & wish happy birthday.And actually , Ibu adik adik & I dah plan nak bake a cake for you & bring along the cake mase nak wish pukul 12 tu.And now you tell me , how do we suppose to wish you on that day while you tengah sibuk nak layan your friends segale huh ? What about me , adik adik , Ibu & Ayah ? Kalau ye pun , fikir lah sikit perasaan k'org. Family first , sister (Y) Even if I want to celebrate my birthday with my friends , I wont plan something that will left my family behind.Memang lah Ibu & Ayah cakap it's okay , but actually it's not okay at all.Tah lah , maybe aku tak biase lagi kot situation macam ni.Sebab benda macam ni first time happened in our family history.You break the record girl (Y) Wtv lah , as long as you happy on your birthday & fyi Ayah never offer something like this to me eventhough I'm the eldest sister.You are lucky & you should be grateful my dear.When I was in form 1 , I never hang out with my friends tau tak.But you , senang senang je nak keluar.You are so so lucky Kak Ngah.If you dont believe me , you can ask Ibu.She knows better (: Enough about my sister , yang sorang lagi pulak pfft.I've already planned everything for him but suddenly everything is cancelled atas sebab sebab tertentu yang tak dapat dielakkan.So aku ni punye lah kan nak perah otak macam mane lah nak carik jalan lain nak celebrate jugak birthday dye tu dengan aku.Cause he said that is his dream.And I'm trying to fulfill.So I keep on thinking day & night.Every single seconds I keep on thinking.And suddenly dye cakap yang on this coming Saturday , kawan kawan dye dah plan nak buat bbq party for him.Start after Isyak till late night.And at that time I know , that I can stop thinking of planning for his birthday.Aha great , so what about me ? All the girls & boys will be there celebrating your birthday , and me ? What about me ? Dah tau tau confirm I tak boleh datang kan sebab malam , so ? Its such a great feeling.Oh yes , aku sibuk nak happy kan orang , tapi orang tak pernah ingat aku.Ni la yang aku selalu rase.Aku selalu sangat sibuk nak buat orang happy , tapi tak de sape yang ingat aku.Tak de lah inisiatif nak celebrate dengan aku.And the worst part is , dye dah tak kesah if tak celebrate dengan aku pun.Alyaa , aku kesian kat kau.Tak de sape yang nak faham ape kau rase kan ? They can read your mind , but they never understand like what it is in your mind.So lebih baik memahami daripada membaca je ape yang tertulis kan ? And you will never understand me.Trust me.Love me the way I are.
Love ,
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment