Wednesday, December 1, 2010
It's December dude !
I just came back from Surau Saujana Impian.Currently , I'm doing my recitation over there.And I make a new friends.Which is most of them are primary school kids haha.Well , malu lah jugak kan ? Semua yang datang hafaz , semua budak kecik.Aku je lah yang dah besar gedabak , still tak khatam lagi.Alyaa , it's okay lah.Janji kau nak berazam nak khatam Alquran before kau Spm kan (: Ada lah jugak a few of them yang sekolah menengah sama macam aku.One of them yang aku em boleh lah , rapat gitu gitu je nama dye Ain.She's form 3.Girlfriend Haikal (: She's nice lah.Kat sekolah dye nampak macam suck gila * er sorry Ain.But the truth is , she's nice & kind.Thats why lah , don't jugde a book by its cover.And do not jugde a people by its appearance (:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment