For the first time ever , I didn't participate in my school cross country run haha.Yela , even though aku ni lari slow , but aku still participate.Tahun ni , pfft macam mana la nak lari kan.Kaki injured , asthma teruk lagi.Agak agak la en , kalau aku lari , ibarat macam baik aku terjun loji taik sebelah sekolah je doh.Menyeksa diri sendiri -_____- So aku pun tolong la cikgu apa tu em catat masa.And congratulations to Putri Yasmin , she won the first place 3 tahun berturut turut kot.Pergh dahsyat betul :O Tengok la kaki dia , kerempeng je kalau nak compare dengan kaki aku yang macam peha ayam ni ( OMG I SWEAR I'LL NEVER SAY THAT TO MYSELF EVER AGAIN --' ) Then , balik dalam pukul 12 macam tu kot.Lepak rumah Bella dulu.She's a friend of my sister.And I met Farhana at Bella's house.Oh my god , lama gila kot tak jumpa diaaaaaaaaa ! Farhana tu em she's my fav girl.I don't know why , because she's cute.Perhaps ? Dia comel sangat lah , her style , her attitude , her character.Trust me ! :D Em after lepak rumah Bella , walk to Back Haus , makan apa semua then baru balik rumah.Haha banyak gila R & r.Macam rumah jauh gila , berbatu batu.Padahal rumah dekat je dengan sekolah :D That's all I think for today.I need to sleep.Mata ada batu dah ni huaaaaaaaaaaaagh :O GOODNIGHT !
P /s : Rindu si dia dan dia dan dia dan semuaaaaaa ♥
No comments:
Post a Comment